Al British Council estem compromesos amb l’ensenyament de l’anglès a escala internacional. Per això, des del 1998 col·laborem amb diferents entitats educatives per portar el millor ensenyament d’anglès als mateixos centres escolars.

El nostre compromís amb el col·legi Jesuïtes Gràcia – Col·legi Kostka ens permet portar la nostra filosofia educativa i metodologia a tots els alumnes del centre escolar. Per fer-ho, posem a disposició dels nostres alumnes un equip de professors, coordinadors i auxiliars que els acompanyen en tot moment.

Per què matricular el teu fill amb nosaltres?

Aprofita tots els avantatges de l’acord de col·laboració entre el teu centre escolar i el British Council:

  • Classes estimulants i divertides amb la metodologia del British Council al mateix centre escolar.
  • Programa integral d’anglès des d’Infantil fins a Batxillerat.
  • Professorat amb àmplia experiència i formació específica.
  • Material elaborat en exclusiva per experts del British Council, inclòs en el preu.
  • Coordinador/a de centre per contactar amb nosaltres sempre que ho necessitis.
  • Preparació per als exàmens oficials de Cambridge dins del programa Secondary Plus.
  • Accés exclusiu a activitats gratuïtes English Extra al centre British Council de referència: contacontes en anglès, tallers per a famílies i molt més.
  • Compromís amb la protecció de la infància mitjançant polítiques internes que creen un entorn d’aprenentatge segur i inclusiu.

➤ Infantil: Una experiència feliç aprenent anglès

A través del joc estructurat, contes, cançons en anglès, moviment i manualitats, creem un ambient d’exploració a les nostres classes perquè aprenguin anglès de manera natural.

Nivell Dies Horari
Early Years 3, 4 Dijous 17:00 - 18:00
Early Years 5        Dimecres 17:00 - 18:00

➤ Primària: Protagonistes del seu propi aprenentatge

S’endinsaran en projectes en anglès sobre temes apassionants per a nens i nenes de la seva edat. A través de jocs, cançons, lectura i escriptura o petites obres de teatre, podran expressar-se en anglès amb claredat, alhora que fomentem la creativitat, el lideratge i el pensament crític.

Nivell Dies Horari
Primary 1 Dimarts i dijous 13:00 - 14:00  y 17:00 - 18:00
Primary 2

Dimarts i dijous

Dilluns i dimecres

13:00 - 14:00

17:00 - 18:00

Primary 3 y Primary 4

Dilluns i dimecres

Dimarts i dijous

13:00 - 14:00

17:00 - 18:00

Primary 5 y Primary 6

Dilluns i dimecres

14:00-15.00 y 17:00 -18:00

➤ Secundària: Preparats per a un entorn global i competitiu

A les nostres classes, els alumnes perfeccionaran la seva pronunciació i la seva capacitat d’expressar-se en anglès, alhora que milloraran la gramàtica i el vocabulari. A més, integrem la preparació dels exàmens First, Advanced i Proficiency perquè puguin certificar el seu nivell.

Nivell Dies Horari
Secondary Dimecres 14:45 - 17:45

Preu i matriculació

Els alumnes poden formalitzar la matrícula directament al centre Jesuïtes Gràcia - Col·legi Kostka.

Nivell Preu
Early Years (30 hores) 600€
Primary Plus (60 hores) 965€
Secondary Plus (60 hores) 965€

La nostra filosofia educativa

Creiem fermament que la manera més eficaç d’aprendre anglès per a nens i joves és en un ambient lúdic, participatiu i inclusiu. Integrant aquesta filosofia a les nostres classes aconseguim que els nostres alumnes tinguin una experiència positiva, alhora que milloren el seu coneixement de l’idioma.

Participa també tu en el seu aprenentatge

Els pares són una part essencial del procés educatiu, i per això els animem a participar activament en l’aprenentatge dels seus fills a través de reunions de seguiment, perquè reforcin el que s'apren a classe. Això ens permet portar la nostra filosofia educativa i metodologia al centre escolar per a un ampli ventall d’edats i nivells. Per a això posem a disposició dels nostres alumnes un equip de professors, coordinadors i auxiliars que els acompanyen en tot moment.