Les arts no haurien d'estar reservades a una minoria: la nostra associació amb la Royal Opera House (ROH) té com a objectiu connectar amb diferents tipus de públics, i especialment crear oportunitats culturals per a les noves generacions. Estem treballant amb la ROH per promocionar la projecció en directe de les produccions de la temporada 2015-2016 de la companyia en uns 100 cinemes de tot Espanya.
Donarem al públic espanyol l'oportunitat de gaudir de clàssics com els ballets de Romeo i Julieta de Kenneth Macmillan o el Trencanous de Peter Wright. També s’emetran algunes òperes des del Covent Garden, com Les noces de Fígaro (dirigida per David McVicar) o La Traviata de Verdi (dirigida per Richard Eyre).
La clau d'aquesta iniciativa és que no només emetrem aquestes produccions sinó que cooperarem amb diferents cinemes en la promoció de la venda d'entrades. Abans de l'estrena vam organitzar una classe magistral amb dos ballarins del Royal Ballet que va rebre una cobertura considerable per part dels mitjans. Com a resultat, només a Madrid més de 800 persones van assistir a l'estrena de la temporada, moltes d'elles estudiants i joves. A més, organitzem sorteigs a la pàgina de Facebook per aconseguir entrades gratuïtes per a les estrenes.
I això només és el principi: la nostra tercera ruta promocional incorpora un ambiciós component educatiu. Estem organitzant projeccions per a escoles, acompanyades de materials pedagògics que permetran que els alumnes puguin entendre millor l'òpera i el ballet.