L’avaluació del nivell d’anglès per a infants i joves de 6 a 17 anys s’adapta a les necessitats, capacitats i tipus de curs segons cada grup d’edat.
Sabem que vols un seguiment del progrés del nivell d'anglès del teu fill/a. La nostra avaluació contínua i les proves d'idioma ofereixen una imatge clara dels seus punts forts, debilitats i objectius d'aprenentatge futurs.
Els professors ajuden els estudiants a identificar què fan bé i quins aspectes han de millorar. Això es basa en les seves avaluacions d'anglès, habilitats i rendiment a l'aula.
Com informar-te i estar implicat
Mantenir-te al dia sobre el progrés del teu fill/a és molt important per a nosaltres. A continuació t’expliquem com pots involucrar-te.
- Observa com li va al teu fill/a al tauler de progrés de la plataforma.
- Rep informes i celebra els èxits del teu fill/a.
- Assisteix a les reunions de pares.
Desenvolupant estudiants que parlen anglès amb confiança
La nostra avaluació i proves d'anglès ajuden els nens a ser més conscients del llenguatge, a tenir més confiança a l'hora de parlar anglès i a ser millors estudiants.
Així és com funciona:
Els nostres alumnes no fan exàmens com a part formal del curs, sinó que són avaluats de manera natural i constructiva.
A través de l'observació contínua a l'aula, el professor/a identificarà les àrees en què el teu fill o filla necessita treballar més i aquelles en què destaca, amb l’objectiu d’oferir-li el nivell adequat de reptes i suport.
Educació Infantil (Early Years)
Avaluarem el teu fill o filla en un entorn agradable, basant-nos en les observacions del professorat, que es fixarà en la seva capacitat per:
- entendre instruccions d'activitats i jocs
- demostrar comprensió mitjançant gestos o llenguatge senzill
- utilitzar llenguatge simple en context
- seguir una història
- participar i mostrar interès per l’anglès
Primària i Secundària
S’anima els estudiants a reflexionar periòdicament sobre el seu rendiment a classe i a autoavaluar-se. Aquesta pràctica els ajuda a reconèixer els seus punts forts i identificar àrees de millora. Avaluem els estudiants segons quatre competències clau: comprensió i expressió oral, i comprensió i expressió escrita. A més, també valorem la seva actitud, capacitat de reflexió i nivell de participació.
Per valorar el progrés, utilitzem els criteris següents:
- En progrés: Necessita més temps o suport per assolir-ho.
- Adequat: Assolit satisfactòriament.
- Avançat: Assolit amb excel·lència.
A més, el professorat utilitza la secció de projectes de les revistes Secondary Plus com a font clau d’evidència per fer el seguiment del progrés de l’alumnat i mostrar-lo tant als estudiants com a les famílies.